6 Nisan 2016 Çarşamba

En hızlı yarışçı

Demir okula başladığından beri genelde sabahları babasıyla okula gidiyor, akşamüstleri benimle eve dönüyor. Benim dersimin ve Can'ın toplantısının olduğu günler hariç. Bizim dönüş yolculuklarındaki sohbetlerimiz ağırlıklı olarak arabalar ve motorlarla ilgili oluyor. Demir'e göre ben iyi ve hızlı araba kullanıyorum. O yüzden benim iyi bir yarışçı olduğumdan bahsediyoruz. O bazı arabaları geçmemizi istiyor, ben trafik ve kurallar izin verirse geçiyorum,  vermezse neden geçemeyeceğimizi, kuralları anlatıyorum. Böyle durumlarda Demir arabaya kanat yapacağını veya bana bir yarış arabası ya da motor alacağını; bu sayede çabucak eve gidebileceğimizi söylüyor. Ve başlıyoruz arabanın veya motorun rengine, markasına ve modeline karar vermeye, motor kıyafetlerimizin ve kaskımızın rengini belirlemeye. Geçen gün bunun için motor dergisi alıp resimlerine bile baktık. Bir ara Demir üniversiteye onu motorla benim götüreceğimi söylüyordu ki her defasında kahkahalarla gülüyordum o sahneyi gözümde canlandırıp. Eskiden çok istiyordum motor kullanmayı. Bunun için gittiğim kursta motordan kötü bir şekilde düşünce erteleledim bu isteğimi bir süreliğine. Şu anda ehliyet sınavına hazırlanmak bile zor geliyor. Şimdi ben Demir'in en hızlı yarışçısıyken belki gün gelir o benim en hızlı yarışçım olur da gezdirir beni motoruyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder