5 Kasım 2015 Perşembe

Okula sızdım sonunda- Aile etkinliğimiz

Bir kuş olup Demir'in okuluna gitme isteğim gerçekleşemeyecek olsa da Demir'in sınıfına sızmayı başardım. Bu hafta okulda aile etkinlikleri başladı.Ben de Demir'in sınıfına giren ilk anne olma şansını yakaladım böylece. Salı günü etkinliğimizi gerçekleştirdim. Sabahtan itibaren çok heyecanlıydım. İlk defa bir aile etkinliğine katılacaktım. Demir'in arkadaşlarıyla tanışıp onlarla oynayacaktım. Benim için büyük bir olaydı. Dönem başında verdikleri bir formda ne tür etkinlikler yapabileceğimizi sormuşlardı. Ben de Demir'le kukla oynatmayı sevdiğimiz için 'kukla' diye yazmıştım. Öğretmenleri de bu seçeneği seçmişler. Fakat şu sıralar kırık olan parmağım (evet, sol elimin işaret parmağını kırdım) bu etkinliği gerçekleştirmeme izin vermeyince ben de çocuklara Demir'in okumayı sevdiği "Kedi Adası" kitabını okudum. Çoğu ilgiyle dinledi, merakla kitabın sayfalarını takip etti. Sonrasında da da kedi şeklinde hazırlattığım keçeden kuklaları süsleyip biraz oynattık. Etkinliğimiz çabucak bitti. Sınıfa ilk girdiğimde Demir süt dökmüş kedi gibi ellerini bacaklarının üzerinde birleştirmiş dolu dolu gözlerle bakıyordu. Nedenini hala  düşündükçe anlayamıyorum. Ama sonra açıldı, kediyi süslerken tüm stikerları bana açtırmaya çalıştı. Sonra da torbadaki kuklalardan birkaç tane daha almak istedi. Ben giderken onlar da bahçeye çıkacaklardı. Ayakkabılarını giydirmemi isteyerek ağlamaya başladı.  Ben de ona akşamüstü onu almaya geleceğimi söyleyerek onu bırakıp çıkmak zorunda kaldım. Güzel başlayan günü gözyaşlarıyla devam ettirdik böylece. Eve dönerken kendi anaokulu günlerimi ve arkadaşlarımı düşündüm. Çoğuyla ilkokulu da birlikte okumuştuk. Yıllar sonra geçen sene birbirimizi tekrar bulmuş ve o güzel günlerimizi anmıştık. Hepimiz birbirimizin ilk arkadaşı olduğumuz için birbirimiz için değerliydik ve çocukluğun saflığıyla kurduğumuz arkadaşlıkların özlemi içinde hasret giderdik. Birkaç hafta sonra ikinci kez buluşacağız. Demir' in sağlam dostlukları, kıymetli arkadaşlıkları olsun isterim. Belki de bunların temelleri bu günlerde atılmaktadır, kim bilebilir ki!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder