1 Aralık 2014 Pazartesi

Oyun grubunun sonu

Demir'le 8 hafta süren oyun grubu maceramiza son verdik. Gittiğimiz merkezde hareket eğitimi başlığı altında yapılan aktivitelere alışamadı Demir. Zıplamak, halkalara asılıp sallanmak, dengede durup tahtaların üzerinde yürümek ilgisini çekmedi. Beni yanında istemekten vazgeçmedi. Eğitimin yapıldığı sınıfa annelerin girmesinin mümkün olmadığını anlatsam da giren velileri gördükçe beni de yanında istedi. Ben girmek istemedikçe o dışarıya çıkmaya başladı "su istiyorum",  bacağım acıdı", "çişim geldi" şeklinde birbirini takip eden bahanelerle. Boya yapıp, hamurlarla oynayıp, kağıttan şekiller yaptıkları sanat eğitimi kısmında daha mutluydu. Orada da müzik eşliğinde dans edildiğinde arkadaşlarına katılmaktansa onları izlemeyi tercih ediyordu, ama en azından 1 saat boyunca sınıfta duruyor; beni yanında aramıyordu. Ama geçen hafta oradan da 20 dakika sonra çıkıp bir daha geri dönmek istemeyince bir süre ara vermenin daha doğru olduğuna karar verdik. Belki tekrar okula gitmek istediğini söyler diye beklemedeyiz şimdilik ( gittiğimiz merkeze okul demek ne kadar doğru oluyordu kararsızdım giderken. Diğer veliler öylemsöylediği ve Demir okulu merak ettiği için öyle demeye başlamıştık. Sonu bu şekilde bitince de "keşke okul demeseydik hiç" diye düşündüğüm oluyor).  Artık çeşitli atölye çalışmalarını  takip edip internetten, kitaplardan vs. faydalanarak evdeki sanatsal çalışmalarımıza devam  edeceğiz. Bu doğrultuda geçen hafta sonu Legabebe'nin atölyesine katıldık. Veliler de katıldığı için Demir rahattı; sıkılmadan aktiviteleri yaptı. İlk önce playcornlarla kutu adamını besledi. Sonra rengarenk pirinçlerle oynadı; onları bardaklara doldurdu ve yere döktü :)  Balığa kağıttan pullar yapıştırdı. Kulak çubuğuyla boyama yaptı. En sonunda da ay kumunun içinde süzgeç aradı her ne kadar tozlanan pantolonundan rahatsız olsa da. Böylece bir saat keyifli  vakit geçirdik birlikte. Ben de birçok aktivite fikri edindim. Ertesi gün renkli pirinçlerimizi hazırladım ve keyifle oynadı Demir yine. Darısı diğer aktivitelere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder